Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2006 15:19 - Изповед към любимата...
Автор: goiko Категория: Изкуство   
Прочетен: 1841 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Знам че ще се смееш, знам че за тебе това е безразлично и няма да искаш да ме разбереш няма и да ми обърнеш внимание защото вероятно ти се харесваш друг и мене ме оставяш на заден план. Интересувам се от тебе толкова много- ДА и какво? досещаш се защо е така и дори и да съм ти омръзнал аз ще продължа да правя това, ще продължа да се интересувам от момичето което желая, не си ли ти за мене една мечта а аз да се лъжа че ще те имам и ще сме заедно? Аз те обичам да обичам е силна дума и дори сега в 2 часа аз мисля за тебе, чуствам се като глупак къкъвто може би съм? харесвам те толкова много и немога да спра да мисля за тебе дори и за миг, а видя ли те онемявам. Ти  ме накара да се променя, а тази промяна е така болезнена, объркан съм дори и да е несподелено и не можеш да го разбереш аз те харесвам и те харесвам и ще продължа да ти го намеквам по един или друг начин. С тези редове аз изразявам това което не мога да изрека пред теб, надявам се да не почнеш да ме отбягваш, ако тези редове достигнат до тебе надявам се нещо да се промени към по- добро, а ако все пак реша да ти дам този лист,м моля те не се смей и моля те да се замислиш в думите на един човек на един влюбен човек.
Незнам вече е 3 без 25 а на мене не ми се спи продължавайки да мисля само за тебе. Започнах да пиша тези редове просто така а то стана изповед и ако утре реша да дам листа знай че те харесвам, не се смей и помисли върху думите ми.


Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - alien
05.06.2006 23:03
но по-ценно от това да можеш да разчиташ някому и да го разбереш е всичко... тя е всичко...
P.S.:бяло и черно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goiko
Категория: Изкуство
Прочетен: 34100
Постинги: 13
Коментари: 9
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930