Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2006 01:16 - Животът е гаден
Автор: goiko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1245 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нз защо но вече седмица си нямам любима и пак почнах да си мисля разни неща кой съм аз, за какво и има ли смисъл да живея, има ли за кого да живея, има ли смисъл да вярвам че някой ден нещо ще се промени, причината в мене ли е? Това са част от въпросите който ме мъчат всяка минута. Излизам с приятели насам- натам гледам да се разведрявам смея се но не ми е смешно болно ми е на душата, само горепосочените неща са ми в главата, защо и трябва ли да си отговоря на въпросите сам, няма ли някой който да ме разбере и подкрепи, няма ли някой който да ми повярва и помогне има ли за мене на този свят момиче подходящо за мене или другият въпрос е достоен ли съм аз за някоя на този свят или съм неудачник? Незнам ето все такива неща си мисля? Незнам и аз защо



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki02 - е, хайде сега
24.07.2006 01:47
Много тежко звучиш. Защо да си виновен. Може да си само различен. Не знам защо си сам, но повярвай в себе си. Ти си важният в твоя свят. Кога ще срещнеш подходящ човек? Някои никога не го срещат. Ама пак са важни, защото са неповторими.
Бъди себе си. НЕ мисли за другите, защо не те харесват. Намери себе си.
Колкото до любовта, харесвам една мисъл, не карай другите да те обичат, а бъди такъв, който може да бъде обичан.
Отчаянието погубва. От теб зависи да се стегнеш. НИщо страшно не е станало. Звучиш така, сякаш си много готин.
цитирай
2. realna - :)
25.07.2006 17:29
на тези въпроси сам няма да намериш отговори чустваш се така защото може би не си намерил своята половинка но когато това стане ще видиш че ще намериш смисъл и в безмислените неща а дотогава живей като за последно защото живота е кратък за да го пропиляваме с мисли за такива неща....усмихнат ден и хубави моменти ти желая
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goiko
Категория: Изкуство
Прочетен: 34094
Постинги: 13
Коментари: 9
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930