Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 13:11 - Забравихте ме, затова ще ви припомня малко кой съм аз
Автор: goiko Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1045 Коментари: 0 Гласове:
1



Здравейте хора не съм писал тук от години, случайно се сетих, че имам моето място в този блог. Та много неща се промениха, но стига не ми се пише за това, защото има много за разказване. Ще ви кажа само, че никак не ми е лесно през тези почти 2 години и нищо не става така както си го мисля. Животът е гаден и винаги гледа да те прецака, но както и да е. През тези 2 години пиша стихове, можете да видите творбите ми тук -->  http://www.stihovebg.com/authors_info/author/bat%5Egoiko/  , не съм сигурен дали линка ще работи така, че просто в stihovebg.com търсете автор bat^goiko и, ако  искате четете, аз ще се раздвам много, а помежду другото ето един подарък последната ми още не публикувана творба (тя е нещо като размисли):
 4 неща които ценя:

Ценя приятелството,
Добрите приятели те напътстват,
коригират те и са верни до край.
Добрите приятели са рядкост,
но все още се намират такива които да ти подат ръка в труден за теб момент.
Добрите приятели са винаги до теб,
а аз ценя това и винаги се отплащам подобаващо, никога и не ги забравям.

Ценя любовта,
Любовта е тази която ни кара да се чувстваме леки,
свободни и щастливи.
Любовта на твоето момиче/момче е единствената,
неповторима за която и двамата сте готови да скочите в бездна.
Любовта е странното чувство което ни гъделичка в стомаха
и изпълва сърцата, любовта е щастие.

Ценя истината,
Истина е единственото което искам да чуя,
не ще и да знам за друго.
Човек който говори истина заслужава моето уважение,
най добре е истина да бъде чута, а не замазана с поредната лъжа.
Винаги истината е за предпочитане дори и пред блогородната лъжа,
а било тя тази лъжа да прикрие някоя тежка и болна истина.

Ценя свободата,
Свободата трябва да стой на първо място в съзнанието на всекии един от нас,
за свободата са се жертвали велики БЪЛГАРИ, не трябва да се оставаме да ни тъпчат.
Всекии трябва да се бори за свобода,
да има собствено мнение, да е самостоятелен във всяко отношение, да се бори за всеки сантимер.
Свободата е свята, тя е ценна, това е благодат
трябва да се борим за нея на всяка цена, защото тя е живот.

Ами това е от мен за сега, обещавам да не ви забравям и ми пишете, ако искате. Чао на всички.


Тагове:   малко,   МЕ,


Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goiko
Категория: Изкуство
Прочетен: 34087
Постинги: 13
Коментари: 9
Гласове: 36
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930